Medec Oy
  • Yritys
  • Asiakashallinta
  • Tuotteet
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot

Sidoskartoitukset analyysityökaluna

Medecin analyysitekniikka pohjautuu traditionaaliseen Ajzenin ja Fishbeinin kuluttajakäyttäytymistä selittävään attribuuttimalliin (The theory of reasoned action), josta Medec 1990-luvun lopulla kehitti sidoskartoituksissa käytettävän modernisoidun menetelmän.

​Menetelmää on sovellettu määritettäessä mm. medioiden, kauppojen, tuotemerkkien sekä palvelu- ja b-to-b -toimijoiden asiakkuuksien motiiveja näiden tarjonnan tarvevastaavuuden sekä asiakasviestinnän sisällön ja kanavavalinnan tehostamiseksi.

Asiakas- ja henkilöstöhallinta

Picture

Asiakassidoskartoitus

Asiakassidoskartoituksen tavoite on asiakkaiden sitoutumisen vahvistaminen tavoitellun liiketoiminta-aseman vaatimien asiakkuuksien varmistamiseksi.
​
Picture

Henkilöstösidoskartoitus

Henkilöstöhallinnan kehittämisen tavoite on luoda henkilöresurssien johtamisjärjestelmä, jonka avulla varmistetaan tehokkaan asiakashallinnan edellytyksenä olevan tarjonnan tuottaminen ja  markkinoinnin toteuttaminen.
Picture

Kysyntäkartoitus

Kysyntäkartoitus on vastaajavärvätty kohdennettu internetkysely, jolla selvitetään yrityksen ja sen tarjonnan tunnettuus sekä yksittäisen tuotteen tai tuoteryhmän kysyntä valitussa kohdepotentiaalissa.

Järjestöt, yhdistykset ja poliittiset puolueet

Picture

Järjestöjen jäsensidoskartoitus

Nykyisen jäsenistön sitoutumisen ja uusien jäsenten vetovoiman vahvistamisen avulla maksimoidaan järjestön jäsenmäärä sekä edistetään järjestön yhteiskunnallista asemaa ja vaikuttavuutta.
Picture

Yhdistysten jäsensidoskartoitus

Nykyisen jäsenistön sitoutumisen ja uusien jäsenten vetovoiman vahvistamisen avulla kasvatetaan yhdistyksen jäsenmäärää ja yhdistyksen vaikuttavuutta sen toimialalla.
Picture

Puoluesidoskartoitus

Puoluesidoskartoitus on puolueen linjan, viestinnän teesien ja ehdokasasettelun määrittämiseen tarkoitetun tiedon tuottamisen väline, jonka avulla kasvatetaan puolueen kannatusta ja vaikuttavuutta vastaamalla kansalaisten olennaisiin odotuksiin.

Muut tutkimuspalvelut ja kartoitukset

Median yleisösidoskartoitus

Yleisösidoskartoitus on viestin- eli sisältöliiketoiminnan kehittämisen väline, jonka tuottaman tiedon avulla ohjataan mediayrityksen viestinten sisältötarjontaa ja viestinten välistä työnjakoa sekä tehostetaan yleisömarkkinoinnin ja tilausmyynnin kohdentamista ja asiakasviestinnän vaikuttavuutta.
​

Informaatiopalvelut

Tietopalvelut ovat erilaisia tilasto- ja asiantuntija-analyysejä sekä ennustemalleja, jotka antavat kuvan Suomen talouskehityksestä yrityksen tai toimialan panostuksen volyymin ja ajoituksen määrittämiseen.
Site powered by Weebly. Managed by Wepardi
  • Yritys
  • Asiakashallinta
  • Tuotteet
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot